Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ако се разкачи дебитомера и припалиме докато е изключен няма ли да се разбере дали проблема е от него?
    Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

    Comment


    • #62
      НЕ така се разбирало само при дизелите, аз моя го махнах да проверя и колата умря. От 3000 се сриваха оборотите, гаснеше на празен ход, не си прави експерименти
      156 1.8 TS

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от alfa_R
        Ако се разкачи дебитомера и припалиме докато е изключен няма ли да се разбере дали проблема е от него?
        Когато го разкача при работещ двг веднага почва да мени обороти......иначе проблеми "на топло" нямам, дори не ми ги мени на празен ход......не мисля че е дебитомер......
        Сега слязох да я запаля с разкачен дебитомер - запали, но лампата за ижекторите светеше непрекъснато, въпреки че запали.....
        Изгасих я, запалих я с закачен, и проблеми нямаше, макар че в началото пак взе да ми се дави за 3-4-5 секунди, но после веднага качи оборотите към 1300 - 1400 както когато е студена.....каквато е и в момента.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #64
          Май ще се наложи да сменя ТПС-а или МХП за да видя дали това ще се оправи - взех да се дразня - смених ламбда и дебитомер, а докато е студена колата е мъртвец - не поема газта, дави се, иначе на обороти си стои нормално първоначално са към 1300 спадат регулярно, но докато не качи 60-70 градуса и както и да подам газта, трудно я поема......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            То при тези коли ТПС и МПХ са заедно и се смянят заедно. Ти проверявал ли си за пропуски на въздух може да си изчистиш и дюзите с ултразвук. а сега не се сещам но исля ти беше поръчвал от и-бея части или се лъжа може и частите да са готини.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #66
              Няма логика да ми го прави само докато вдигне 20 градуса или поработи на обороти 5-6 минути......след това се оправя, и като се изключи замислянето й в рамките на 2200-2800 оборота, всичко друго и е бомба.....
              Днес ми пуснаха мухата ме е възможно да било от хидравличните повдигачи на клапаните, и мисля да се поитрересувам как стои въпроса с тях и как точно работят те......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #67
                Що да няма логика сто пъти съм го обяснявал ако дебитомера е кофти ще го прави а може да е температурен датчик. А за повдигачите ме съмнява повдигача представлява една камера е един вход от който се пълни камерата с масло под налягане след като се напълни камерата с масло предава пдижението от разпределителния вал към самия клапан ако не работят кактотрябва повдигачите се чува характерен шум. И ще ти кажа че вероятно проблема е с тощите свещи и кабели или с бензина дебитомери сонди датчици.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #68
                  Ми не знам и аз вече - свещи, дебитомер, ламбада, темп датчици са сменени.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    може да е температурен датчик.
                    Можеш ли с абсолютна сигурност да ми кажеш ти, или някой друг, дали датчика дето е забит в термостата и е с три жички, дава инфо на екуто за темп на двг, или само на температурния датчик в купето(или и на двете места) - за в купето съм сигурен, щото като го откача и не ми отчита градусите на индикатора.....но дали и екуто взима инфо оттам?????
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #70
                      Ако си с един датчик от него се взема и за купето и за компютъра.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от oem
                        Ако си с един датчик от него се взема и за купето и за компютъра.
                        Ми виждам само един такъв отгоре - предполагам отдолу няма да има.....
                        Някой още може ли да ми потвърди това.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #72
                          значи това прекъсване е от този датчик?! така ли? някой друг с този проблем сменял ли го е и оправила ли се е колата
                          Аlfa156 1.8TS 2000

                          Comment


                          • #73
                            Не е проблема в него - смених го - просто питах дали той е един и същ за екуто и за показанията на таблото в купето.....
                            Не знам точно доколко недостатъчното налягане на хидравличните повдигачи на клапаните може да са причина, но при 40-50-70 градуса на двг, се чува една много тънко и спецефично почукване от към мястото където са валовете - то понякога изчезва за малко, после се появява пак, неритмично е, и когато двг стигне 90 градуса, то изчезва напълно.....говоря в случая когато колата е на обороти.....някакви гумички трябвало да се сменят......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              ами защото колегата eom каза,че сменил тоя датчик и се опрайла неговата
                              Аlfa156 1.8TS 2000

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от zimin
                                ами защото колегата eom каза,че сменил тоя датчик и се опрайла неговата
                                Не съм го сменил още. Просто сложих друг от на един колега от колата и се оправи. Сега съм със стария. Но ще го сменя сигурно. Абе голяма мистерия е тази кола. Тя моята смуче и въздух от някъде и сигурно ще свалям и колекторите да ги гадая.

                                Това сутрешното глъхнене не ме притеснява толкова. То е за 2 мин само. Изкарвам от гаража колата оставям я да работи и докато затворя гаража и заключа вратата и готово. Оправила се

                                То е нормално да е така. Всеки инжексион е така като е студен, но в по-малки граници.

                                Аз аз лично когото и да питам по сервизите всички казват "Аз не съм виждал алфа която да пали и да се дърйи добре сутрин". Но това мен не ме успокоява, защото не е нормално. И може да е от много неща.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X